fredag den 12. april 2013

Jeg sku' bare ha' en knap

...men købte så meget andet ;D


Jeg fandt ikke lige de knapper, som jeg havde brug for.....eller måske blev jeg i virkeligheden distraheret af det mega store -50% skilt hos Panduro Hobby ;D. Der var fede stoffer og gode tilbud. Kunne godt ha' brugt flere penge, men valgte de lidt mere sikre køb (?): 

Begrundelse for købene:
- Neon bånd og elastik: tjah vi kan jo ikke komme uden om neon farven og jeg må indrømme, at den da er ok i små mængder
- Tilda-stof med hand made-print: øhhh nårh jo, det var fordi jeg havde set Lise bruge det på en fed måde.
- Tilda-stof med te-kopper: øhhh det var fordi min søde veninde Trine synes at det er pænt....hvad jeg vil lave af det, tjahhh?????
- Tilda-stof med prikker: hmmm begrundelsen har jeg glemt
- Lime-grønt stof med prikker: jow fordi det har jeg ikke mere af og jeg kan godt li' prikker ;d
- Ensfarvet grønt stof: Jow grønt stof er jo altid rart at ha' liggende
- Hvidt hør: fordi det vil gøre sig fint til ....øhhh hvad var det nu jeg ville med det?
- De næste to stykker bomuldsstof i bunken var dog ikke på tilbud, men er stoffer, som jeg bare MÅ ha' på lageret OG stoffet bruger jeg til etuier, puder, tasker mm.
- Det sidste stykke stof i bunken var også på tilbud, grå-brunt hør: Ok indrømmet, her vidste jeg, at jeg ikke vidste hvad dette stof skulle anvendes til!

Kiggede også lige forbi Stof 2000 og fandt noget stof, men det var ikke til mig selv...sådan-agtigt, men noget til min niece :-)


13 kommentarer:

  1. Super skønne køb :-) Skal selv en tur i Panduro i dag, spændt på hvor meget jeg slæber med hjem :-)

    SvarSlet
  2. Det er da, nogle herlige og stensikre begrundelser for sine indkøb. Kender det kun alt for godt. God weekend.

    SvarSlet
  3. Sikke dejlige stoffer, og mon ikke du finder noget at bruge dem til; det tror jeg

    SvarSlet
  4. Nøj hvor jeg godt kender til det problem :-) jeg har et lager af så mange kreative ting, jeg kunne godt tænke mig at døgnet var dobbelt så langt ;.)
    Det er rigtig gode ting du har købt :-)
    God weekend

    SvarSlet
  5. Thihihihihi....mon ikke der kan nikkes genkendende til det der, det tror jeg.
    Men jeg er jo sikker på at du får det brugt til noget smukt;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  6. Fine stoffer, og ja tilbud er ikke til at stå for, nu vil jeg ud og se om der er mere med prikker, for jeg er også vild med pprikker :-)

    SvarSlet
  7. Jeg synes det er flotte indkøb. Jeg er vild med alle farverne. Glæder mig til at se hvad der kommer ud af det.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  8. Man kan jo ikke være kreativ, hvis man ikke har noget på hylderne, vel ? ;O)) Din nye ting ser rigtig fine ud, og så var der jo halv pris, så det kunne vist ikke have været meget bedre, vel ? (lyder næsten som om, jeg selv var i gang med at bearbejde min mand) ;O) Rigtig god weekend. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  9. Ih, sikke fine køb du fik gjort! Det der handmade stof er da bare for skønt.. Suk ;)

    God weekend til dig Lene :)

    Knus <3

    SvarSlet
  10. Kender godt det med man bare kun skal købe en ting, men når man kommer hjem, så er der pludselig lidt flere ting med hjemme, end man regnede med. :D

    Jeg har for tiden gang i en give-away, hvor man kan vinde en bog, håber du tager et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Der var stoffet med mærkerne jo :o)
    Jeg kom til at bestille da mailen kom fra Panduro i aftes.. Jeg mangler ikke stof meeeen.. Det kunne jo være jeg kom til det :o)

    Ha en dejlig weekend.

    SvarSlet
  12. Sikke kræs du har fået fat i.
    God weekend også til dig kære Lene.
    Kh. Stine

    SvarSlet
  13. hehe ja dejligt når man har en god grund til at handle lige netop det (man da lige kunne få brug for)

    Flotte sager

    Farligt at sku handle knapper hehe

    god weekend

    SvarSlet