onsdag den 1. maj 2013

Månedens retro-favorit

Denne gang har jeg valgt at genbruge marts måneds retro-stof ;D
...altså jeg har ikke klippet badehætten i stykker, men brugt samme stof ;)


Et lille pynte-hus, 
som jeg har fundet opskriften på lige her.


Huset kan ikke kun bruges til pynt, for jeg har syet en lille lomme på, som kan bruges til beskeder. Måske til et skolebarn, der selv skal gå hjem fra skole? Og så er det jo rart med en hilsen fra mor :-)


Nu har jeg jo ikke selv brug for den, 
men måske den kan finde en plads et sted i Blogville?

12 kommentarer:

  1. Hvor er det fint, dit lille hus Lene, skønne retro-stoffer.
    God dag, kh. Stine:))

    SvarSlet
  2. Lene den er FANTASTISK, Anna ville elske den, kunne du være frisk på en bytter af en eller anden art??????

    SvarSlet
    Svar
    1. ja da, du sender mig bare lige en mail eller sms :-)

      Slet
  3. Sødt lille hus :)
    K.h. Lis

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin... Glæder mig til at se hvad du for byttet dig til :-)

    SvarSlet
  5. Så hyggeligt at få en besked med på vejen, i sådan et fint hus! Du er fuld af gode idéer! Tak, nok en gang, for god inspiration!

    Knus fra Marthe

    SvarSlet
  6. Virkelig god idé og rigtig sødt. Sikke nogle fine detaljer du har lavet:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  7. Ej hvor er den sød og en god ide..... Amalie ville også elske sådan en. Må vist se om jeg kan kreaere en der ligner

    SvarSlet
  8. NØJ - hvor er den sød - jeg er fuldstændig vild med den :-) Tænker at den ville være fantastisk som pude også ???

    SvarSlet
  9. Det er bare rigtig sødt
    Hilsen Heidi
    www.ehv16.dk

    SvarSlet
  10. Hvor er det skønt. Må jeg helt sikkert prøve en gang :)
    Kh. Lena

    SvarSlet
  11. Sikke fin den ide.

    /Trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet