søndag den 23. juni 2013

En week-end uden hækling

...mon jeg overlevede det?


Denne weekend har jeg tilbragt i London med manden og sønnen....indlæggene var planlagte og mens du læser dette, sidder jeg måske i flyet på vej hjem.

Det er jo ikke så nemt at smugle en hæklenål med i håndbagagen (vi har ingen kuffert med).....de sidste to udenlandsrejser har jeg dog haft en træhæklenål med i håndbagagen, så tiden kunne fordrives med noget fornuftigt. 

Nu tvivler jeg på, at der er energi til hækling efter flere timers sightseeing i London, så hæklenålen er blevet hjemme. Mon jeg klarede det? Mon familien overlevede min rastløshed?

Svaret får I i morgen ;D

Ha' en god søndag
og
Sankt Hans

10 kommentarer:

  1. Måske du har købt lidt garn og en nål i London :) håber i har haft en dejlig tur.

    SvarSlet
  2. Godt, træhæklenåle er opfundet!
    Jeg flyver helst slet ikke - nøjes med mandens drabelige historier om endeløse, gentagne sikkerhedstjek før hver eneste flyvemaskinetur!

    SvarSlet
  3. Fedt med en shopping tur til London. Ha ha ja jeg tror både du og familien overlevede, men jeg er sikker på at du glæder dig til at komme hjem og hækle igen. Håber i havde en god tur!

    SvarSlet
  4. Tror at du klarede dig uden :-)
    Håber at i havde en fantastisk tur <3

    SvarSlet
  5. Er den helt gal kan man jo koebe heklenaale i London ogsaa hihi.

    SvarSlet
  6. Uh, det ser fint ud det du er i gang med at hækle!!!

    SvarSlet
  7. hmmm...jeg havde godt nok min hæklenål med, i håndbagage, når jeg var på Island i maj. Fik ingen promblemer...
    Håber i havde en skøn tur til Lonton

    SvarSlet
  8. Jeg har også haft min clower nål med til USA flere gange.
    Glæder mig til at se billeder fra London

    SvarSlet
  9. :) ... Du klarede den Lene ...
    Selv om du er træt i dag :)
    knus

    SvarSlet
  10. Håber du har haft en dejlig tur med familien :-)

    SvarSlet