torsdag den 27. juni 2013

Grønt lys....

...det har jeg fået til at vise disse lampeskærme. 


Skærmene er en bestillingsopgave for Tante Grøn og i dag er jeg med toget til Odense for selv at aflevere dem. Lampeskærmene skal dog ikke på fod, som på billedet....de skal hænge i butikken :)...måske jeg rødmer lidt af stolthed?

Lampeskærmene er hæklet i det skønne Havblik, der jo findes i lækre farver. Glæder mig allerede til at starte på de næste opgaver :).

Senere i dag suser jeg videre til København for at kramme og kysse niecerne og i morgen skal jeg mødes med denne skønne blogger.

Har du lyst til at følge min tur, 
så kig med på Instagram

27 kommentarer:

  1. Kan godt forstå at du er stolt. Hvor er de også bare rigtig flotte!!

    SvarSlet
  2. Hej Lene
    -sikke flotte lampeskærme,de kommer helt sikke til at give et godt frisk lys i tante grøns butik.Rigtig go tur på de vidre fær idag.
    mvh Karin PR

    SvarSlet
  3. De er godt nok flotte. Kan godt forstå du er stolt.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare super flotte!! Du har god grund til at være stolt :-D
    Har endnu til gode at hækle i Havblik.... Må vel finde mig et godt projekt snart ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare fede. Du har ret til at være MEGA stolt. Vil kigge efter dem næste gang jeg besøger butikken.

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte, klap dig selv på skulderen.

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte, kan godt forstå du er stolt, både af resultatet, og deres fremtidige placering.
    God tur østpå.
    Knus Jo

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare skønne :)

    Bliver det ikke svært at aflevere dem alle? Tror godt jeg kunne være tilbøjelig til lige at beholde en enkelt eller to ;)

    SvarSlet
  9. Rigtig god tur Lene ;O) Glæder mig meget til at se dine flotte skærme hænge i Odense, hvor er det sejt. Sikke dog en dag, du har i vente...følger med på bloggen ;O)) Kh Helle

    SvarSlet
  10. EJJJJ! Hvor er de fede! Laver du ikke nok i D.I.Y? Please?

    naermestlokkelig.blogspot.com

    /Anne

    SvarSlet
  11. Super flotte skærme i dejlige farver.
    Dejligt at du kunne vise dem her på bloggen.
    K.h. Lis

    SvarSlet
  12. De er super skønne, kan godt forstå at du er stolt ;) God tur til Odense ;)

    SvarSlet
  13. Hvor er de flotte, dem kan du godt være stolte af. Det var da en sød idé

    SvarSlet
  14. Hold da op, hvor er det fede! :-)

    SvarSlet
  15. Hvor er de bare smukke, du er altså god med den hæklenål.

    Hun bliver da vildt glad for de fine skærme <3

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  16. Hold da op Lene, hvor er de smukke :-) De skal nok falde i god jord :-)

    SvarSlet
  17. Flotte flotte lampeskærme. Jeg er specielt vild med den du har sat på foden :)

    SvarSlet
  18. wow hvor er de bare skønne!!

    SvarSlet
  19. Tillykke med det fine arbejde du har lavet til garnbutikken i Odense.

    De er så flotte, at du burde lave en DIY vi andre kunne få glæde af.

    Ønsker dig en skøn tur rundt på de større danske øer.

    Kh. lis

    SvarSlet
  20. Hvor er de super flotte :-), håber du vil sælge en opskrift :-) god sommer
    KH Helle
    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  21. Hold op hvor er de delikate :)

    SvarSlet
  22. Så smukke, jeg kan næsten forestille mig hvor skønt det bliver i butikken.

    SvarSlet
  23. Hvor er de flotte, det er bare ok og værer stolt af sådant fint arbejde.
    God tur.

    Mona

    SvarSlet
  24. Meget meget smukke Lene ... Håber din tur til København gik fint ...
    Knus og go weekend

    SvarSlet
  25. Hvor er de fine .. du er en knag med hæklenålen ;0)

    SvarSlet
  26. Det ser knaldgodt ud! Har du hæklet udenpå den originale lanpeskærm, eller har du taget det af så kun skellettet var tilbage, og så hæklet rundt om det?
    Overvejer nu om jeg skal give min egen lampe en tur med hæklenålen.
    Hav en rigtig god aften

    SvarSlet