søndag den 30. juni 2013

Har du været der?

....altså i Tante Grøn-butikken?


Jeg besøgte butikken for første gang i torsdags og waaaaauuuuw en fed butik. Den er jo indrettet så "de kreative engle synger". Jeg mangler ord, men lover at det ikke blot er en garnbutik.....det er en oplevelse!

Da jeg forlod Odense.....det var lidt svært at løsrive mig fra tanterne og butikken....fortsatte min tur videre mod KBH. Jeg skulle besøge min dejlige søster og dagen efter mødes med min kære veninde Marthe for første gang.

Kameraet var der ikke plads til, så desværre er der ingen billeder af vores såååå hyggelige dag. Tak Marthe for en dejlig dag og jeg glæder mig allerede til næste gang :).




6 kommentarer:

  1. Jeg har været der - en del gange efterhånden. Det er en skøn butik, og skønt garn de har! Og nu skal jeg da snart derind igen, så jeg kan se dine flotte lamper!!!

    SvarSlet
  2. Ikke endnu - men det må snart ske :-)

    SvarSlet
  3. Elsker den butik! Ville sådan ønske at der var en i København

    SvarSlet
  4. Jeg har også været der en skøn skøn butik :) Håber de viser dine lamper frem på hjemme siden.

    SvarSlet
  5. Jeg har heller ikke været der, kun købt på nettet. Men mon ikke man burde smide sig selv og sine unger på toget og tage en tur til Odense :-)

    SvarSlet
  6. Jeg har ikke været der endnu. Men det kunne da være at man skulle smutte forbi næste gang jeg besøger min søster i Odense.

    SvarSlet