fredag den 7. juni 2013

Hjertelig regnbue

...blev hæklet til en kær veninde


Faktisk hæklede jeg to og byttede den ene med Didde Louise





Hjerte-guirlanden blev temmelig lang, men hjerterne kan reguleres. Det var ikke nemt at fotografere hele guirlanden og nedenfor kan begge ses på min skabsvæg.


Opskriften kan du finde her

Jeg har ikke glemt månedens retro-udfordring og den kommer på bloggen i morgen :).
I dag er det hviledag for armen. Æv osse...er lige i gang med spændende hækleprojekter. Hvorfor lavede jeg også den der "Lene, to år, kan selv", da sønnen tilbød at bære de tunge indkøbsposer?????? Måske fordi samme søn havde været meget lidt hjælpsom og derfor blev jeg tvær og så kunne jeg sg... selv klare det, da han endelig tilbød sin hjælp...pyt med at armen blev overbelastet/strukket. Jep mor var træt og havde lige glemt at sønnen ikke kan læse tanker...jeg er bare så vant til at han tilbyder sin hjælp, men i går var han meget optaget af mobilen, da vi handlede ind.

5 kommentarer:

  1. Uh Lene de der "anfald" af man bare selv kan, skal man holde sig fra. Håber snart din arm er klar igen, og du næste gang tæller til ti ;O))) (ikke at jeg selv har lært det endnu, men kan jo godt forsøge at være klog på andres vegne ;O))
    Hold op hvor er de enkle og søde de hjerteranker. Jeg har en med filt vimpler, der hænger ved mit sybord, men den med hjerterne er meget sødere. Det er utroligt, hvad det kan gøre når man hænger lidt farver op. Kh Helle ,O)

    SvarSlet
  2. Smiler - kender udmærket til "kan godt selv" :-)
    Men det var da noget værre noget med armen og det går da ikke at du ikke kan hækle ?
    Fin hjerteranke og hold da fest, hvor har du hæklet mange :-)
    God weekend søde Lene <3

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin, din hjerteranke. Jeg har selv lavet en del af dem, men med hæklet snor. Hvad har du sat dine hjerter på?

    SvarSlet
  4. hej Lene
    rigtig søde hjerterenker i dejlige friske faver,man bare bliver glad af at se på ;)rigtig go vild og afslapning,håber du kan igen imorgen.-kender det godt,jeg har et dårlig ben jeg går træt i og må have op efter og have gået meget.go weegent mvh Karin PR

    SvarSlet