mandag den 17. juni 2013

Terrasse-hækle-etui i anden stil

Ja jeg ville lige teste en anden stil til terrasse-hækle-etuiet,
for ikke alle hæklere er jo til små-blomstret stof ;D


Mønsteret er skrevet og kan nu købes for 25 kroner (som pdf)
Er du interesseret så send mig en mail :)


Etuiet har plads til 2 hæklenåle (eller 1 hæklenål og 1 kuglepen), en lille saks, kopi af arbejdsmønster, lomme til et nøgle garn eller afklip ved hæftning og så er der en aftagelig nålepude (der i mønsteret ikke er vist som patchwork).


Det var meningen at dette etui skulle bruges til en GIVE AWAY, men jeg er utilfreds med mit håndarbejde: burde ha' vidst at det var dumt at bruge hør til yder-og for-stof....det bliver for tykt i sømrummet og hjørnerne. Og nålepuden har ikke det pæneste finish. Hmmm måske ryger etuiet i skammekrogen?



17 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt Lene!!

    Og fuldstændig gennemført, pertentligt og tjekket som alt hvad du ellers tryller frem.

    Kh. Stine:)

    SvarSlet
  2. Det er helt vildt fantastisk i de farver - Lene. Har lige erkendt jeg bare må eje mønsteret og glæder mig da helt vildt hvis du laver en Give Away med sådan et etuie. Du har jo tænkt på det hele :-)
    kh Lisbeth

    SvarSlet
  3. Lene, det er så smukt, fint og fantastisk i alle detaljer - jeg håber virkelig ikke du smider det i skammekrogen.... Kh Anne Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er der dømt fugleskræmsel på havebloggen :)

      Slet
  4. Det er da super flot, hvert fald herfra. Det skal da ikke i skammekrogen. Lækker farvekombination du har lavet.

    SvarSlet
  5. Du skulle vel ikke være en smule sippet ;)
    Syntes det ser så fint ud.

    Yt.

    SvarSlet
  6. Whaaat... skammekrogen !... Det er jo super flot og lækkert. Send du bare det ud til en give away og jeg vil elske at vinde det :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare fint.
    Har selv lavet en der ligner bare størrer og til strikketøj og iphone😉
    Eva

    SvarSlet
  8. Jeg er enig med Trillemus - jeg vil også gerne vinde det!

    SvarSlet
  9. Det er så smukt.... Og gennemført :-)

    SvarSlet
  10. Den er så flot. Du skal endelig ikke smide den i skammekrogen, for så vil jeg super gerne lave en handel med dig i stedet :-D
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  11. Ikke skammekrogen. Jeg vil også gerne vinde. Tror ikke selv jeg kan sy et. Mangler tålmodighed og bliver måske lettere sur, hvis det driller...
    Mvh Gitte

    SvarSlet
  12. Superflot; Men da jeg nok ikke er så heldig at vinde det
    iler jeg til mailen og bestiller mønstret.
    Knus Lis Ai

    SvarSlet
  13. Det er så smukt. Det med blomster er smukkere :D

    Kh. Lis.

    SvarSlet
  14. Skammekrogen??? Det ville vaere synd. Hvor er det flot.

    SvarSlet
  15. Tror at der vil være meget stor tilslutning hvis du udlovede etuiet til en giveaway. Så smid det endelig ikke i skammekrogen.

    SvarSlet