søndag den 14. juli 2013

Dagens genbrug # 14

...et skrivebords-indsats


er blevet til en pynte-bakke


Jeg spraymalede bakken i flere omgange, som nævnt i dette indlæg
men nu lykkedes det mig at få den færdig


Der er ikke mange sommerblomster i min have, 
men pelagonier er altid at finde på terrassen :)


Oprindeligt havde jeg forestillet mig, at der skulle klippe greb af et læderbælte, men efter at ha' klippet tre bælter i stykker (?), synes jeg alligevel ikke, at de passede. MEN jeg har andre planer med bælterne ;D.

TUSIND TAK til Christina, der satte denne blog-leg i gang. Jeg er så inspireret til at lave mange flere ting og ærgrer mig lidt over, at jeg ikke kom i gang med forberedelserne til legen i god tid. Heldigvis er der ikke nogen hindring for, at jeg genbruger alligevel ;)

Projekter, som jeg har lyst til at gå i gang med:

- bælterne = fede armbånd

- købte i øvrigt også en kjole og frakke= messenger bag

- fandt et par æsker i garagen = dekoreres med tapet 
(spraymaling er jeg  nok færdig med)

- mormors duge = puder

Ja faktisk er der mange flere projekter jeg drømmer om, MEN et par opgaver presser på og skal nu prioriteres lidt mere effektivt?

1 kommentar:

  1. Hvor er den blevet fin :0)og det er de andre genbrugsting du har vist frem i øvrigt også..
    Kender godt det der med at tingene griber om sig og nye ideer opstår - man har bare lyst til at gå igang med det samme!!

    Smilede lidt over indlægget med oprydning på sønnens værelse - jeg har nemlig også været igang på sønnens værelse herhjemme - og på datterens igår :0)
    og ja, så må vi se hvor længe det holder hi hi..

    ha' en dejlig dag

    SvarSlet