tirsdag den 16. juli 2013

Inspirerende besøg

...i en eventyrlig have

fik en smuk buket med hjem og jeg kan tåle hver en blomst...hurrahhh

Jeg har været på besøg hos Mette, en blogger med en E V E N T Y R L I G  have. Hun bor lige skrå bag mig, så der er ikke langt til det lille blogtræf. Mette kender jeg også gennem forældre-kom-sammen, da Mette har en gude-smuk og sød datter i samme klasse som Kasper.


Mettes have er sååå smuk og hyggelig. Drømmer om en lignende have, hvor jeg kunne ha' en daybed og nyde haven med kattene ved siden af i skyggen......ja jeg drømmer gør jeg, for det bliver aldrig til virkelighed. Min dårlige fysik (ryg og nakke-problemer) forhindrer denne drøm i at blive virkelighed og manden min er slet ikke så have-interesseret...og nej vi har ikke råd til en havemand. 

Alligevel har besøget hos Mette givet mig ideer ;)
realistiske ideer,
men min mand sveder og stresser allerede


2 kommentarer:

  1. Tanken om en daybed i skyggen bygget af paller og fyldt med puder og plads til kolde drikke har også fået mig til at drømme.
    Men jeg har ikke engang en have.. blot en lille altan :)

    SvarSlet
  2. Stakkels Henrik :-)
    Tak for de fine ord - tror nu ikke HELT haven lever op til det, men datteren gør til gengæld ;-)
    Vi ses til marked

    SvarSlet