mandag den 1. juli 2013

Vi genbruger-blog-leg

Christina har startet denne sjove blog-leg 
og jeg ville da gerne være med :)

Mit første bidrag er de gamle henkogningsglas
som jeg bruger til opbevaring rundt omkring i huset.


På krea-kontoret bruges glassene til fortrinvis knapper og perler.

Reol og hylder er faktisk også en genbrug, da reolerne er fra Kaspers baby-værelse og hylderne er brædder fra garagen i det gamle hus 


Jeg er altid på udkig efter henkogningsglas, 
selvom manden min mener vi drukner i dem ;D 


Hvis du også har en svaghed for genbrugsglas, 
hvad bruger du dem til?

6 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt at du vil være med:-) Jeg er selv vild med henkogningsglad - jeg har arvet nogle og jeg bruger dem som vaser. Andre genbrugsglas (fra syltede agurker, syltetøj m.m.) bruger jeg til f.eks. knapper ligesom dig eller perler.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. KNAPPER!!! Knapper i hobetal, ligger i en håndfuld af de der glas, her hos mig :) Jeg elsker dem og ville gerne at jeg havde mange flere. Nu hvor jeg skal have EGET KREARUM!!! ;)

    SvarSlet
  3. Lige nu har jeg pynt til at dekorere kommende gaver i mine glas. Der har tidligere været bånd og knapper, og en masse andet. Men det ser godt ud med glasopbevaring, så kan man også hurtigt spotte det man skal bruge.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det super fint og lækkert ud Lene. Er vild med sytråd/garn på de gamle træspoler:))

    SvarSlet
  5. Det ser så fint ud! Bliver da totalt inspireret til at få orden i mit krearum nu :-)

    SvarSlet
  6. Indrømmet, har vist ikke helt det krea gen....jeg bruger kun lågene fra henkognings glassene....som underlag for blok lys.....Hilsen Joan M.

    SvarSlet