fredag den 9. august 2013

Jeg har nævnt det før....

...det der med at jeg samler på sten.

på en god dag og med et halv-blindt øje, kan man da godt lege,
at stenene ligner koraller.

Og enhver ferie er ikke fuldendt 
med mindre jeg har sten med hjem i kufferten.

På Mallorca var jeg dog ved at gå i krise over den fine hvide sandstrand (læs: ingen sten), MEN min dejlige søn kunne fortælle, at han havde fundet et fint klippe-område, hvor der var sten.

Fluks måtte han jo vise mig stedet ;D. 

Da strandtasken blev tungere og tungere, afbrød min mand mit samleri med et tørt: "skat, hvis du samler flere sten, så forsvinder Mallorca altså". Jeg grinte så meget af bemærkningen, for jeg var helt væk i stensamleriet og havde ikke set mængden af samlede sten. Nu vil jeg jo ikke være skyld i at Mallorca forsvinder, så jeg gik med til at lægge nogle af stenene tilbage.


3 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at der er mange mennesker der vil takke dig for at du ikke har ladet Mallorca forsvinde! : ) men de er da også fine - dine sten : )

    SvarSlet
  2. Smiler - jeg synes nu nok at der manglede nogle sten på Mallorca :-) Jeg bliver også helt trist, hvis der ikke er noget at samle på en strand :-)

    SvarSlet
  3. Min datter på 6 har også en enorm stensamling. Håber hun vil være villig til at skille sig af med nogle af dem i den nærmeste fremtid...

    SvarSlet