tirsdag den 10. september 2013

Bertelsen-mus...

...i fint selskab.

Familie Journalen har i denne uge en artikel om "Håndarbejde, der gør gavn" og hvem er lige med? Ja det er Trine- og Bertel-mus :)


Jeg blev helt glad indeni over det fine selskab musene var i. Hvor er det skønt, at håndarbejde kan bruges til at gøre en forskel. Ved køb af muse-mønsteret støtter man danske børn med diabetes. Har du også lyst til at hækle mus, så kan mønsteret købes her.

Efter en hektisk weekend, en søn på forlænget weekend og en gang migræne, så har jeg dømt dagen i dag til "min dag" = jeg vil sy og hækle hele dagen. Opvasken mm må vente til i morgen ;D


10 kommentarer:

  1. Flot <3 Nu må jeg hellere få købt bladet :-)

    SvarSlet
  2. Fornuftigt. Sådan en dag skal man altid huske at tage ind imellem. Opvasken løber nok ingen steder (desværre)!

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå du er stolt, det har du også grund til.
    Stort tillykke med den flotte artikel.
    Og rigtig god Lene dag til dig.
    Knus Jo

    SvarSlet
  4. Det er da for cool Lene, tænkt på hvor mange der ser dine mus nu :)

    SvarSlet
  5. Kære Lene, de mus fortjener kun det bedste og jeg kan fortælle dig at jeg d. 22 august kunne overføre 1292,- kr. til Humleboet. Det synes jeg er vildt flot, da de ikke har været i handlen særlig længe, men interessen er kæmpe stor. De blev så ubeskrivelig glade på Humleboet, takket være dig og dine fine mus;) De største knus der findes Trine

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint Lene, både dit håndarbejde og tanken bag. Håber at I kommer til at tjene masser af penge.

    Kh. Stine

    SvarSlet
  7. Hvor fint. Sikke en dejlig tanke. og hvor fornuftig med sådan en dag. Opvasken den løber ingen steder ;-) Håber du får en rigtig hyggelig dag.

    SvarSlet
  8. Hjertelig tillykke Lene, kan godt forstå du er mega glad og stolt.Du har virkelig også noget at glæde dig over, hvor er det flot. Ærgerligt du har hovedpine, ellers burde du fejre det med manér. Håber snart du er ovenpå igen. Kh Helle

    SvarSlet
  9. Hej Lene
    -jeg har købt bladet og funderede over om det ikke var dine skønne og herlig mus,-der var billede af,rigtig godt gået ;)jeg støtter gerne,men kan desvære ikke hækle,men diarbitis i det heletal. go dag til dig
    mvh Karin PR

    SvarSlet
  10. Fuldt fortjent med fint selskab. De er bare så nusser.

    SvarSlet