onsdag den 11. september 2013

Uldne græskar...

...på vej til Fanø
med Trine Bertelsen

opskriften kan du finde på bloggen her,
men Trine har fået lov at sælge et print af opskriften på strikkefestivallen. 

Mange af jer strikkere og hæklere har helt sikkert styr på at der er strikkefestival på Fanø lige om lidt. Min dejlige veninde Trine, skal ha' en stand der og jeg lovede at hækle et par græskar i Lama-ulden :-). 

Skal I afsted?

Jeg skal ikke med, men kunne da godt ønske mig et lille smut til Fanø og opleve den eftersigende skønne stemning.

Lige nu plejer jeg min trætte krop, der har reageret utrolig dårligt på min migræne-medicin (infam kvalme, svedeture som i sveddryppende svedeture og en ubeskrivelig træthed). Har talt med lægen i dag og får nyt migræne-medicin og så skal jeg øge dosis på hjertemedicinen igen (æv).
Energi-drænende pis, men heldigvis krævede det ikke så meget, at hækle et par ekstra græskar, da opskriften er lige til og jeg ikke skulle hækle så mange :-). Nu tilbage til sofaen :-)


9 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte. Og alternativ brug af kanelstænger:-) Træls at høre om dine medicin-kvaler!

    SvarSlet
  2. Skal ikke til Fanø - men gad da godt:0)
    Min datter lider også i høj grad af det migræne lort.. Frygtelig. Hun har også fået nyt medicin - hvordan har du klaret en skolegang i sin tid - fatter ikke at der ikke findes mere hjælp. (nå det skulle lige ud) Føler i den grad med dig - lever jo sammen med en der også døjer og sikke i skal lide ØV..

    De græskar lavede jeg også sidste år - gad vide om jeg kan huske at hækle dem - de er så flotte dem du har lavet:0) Go bedring til dig:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  3. De er så fine dine græskar, rigtige fine endda :-) Kan godt lide at du har hæklet dem i uld :-) De skal nok blive godt beundret på Fanø :)
    Føj med den migræne - Har selv lidt af det siden 12 år`s alderen :-( Føler med dig <3 God bedring <3

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine ... rigtig god bedring til dig ;0)

    SvarSlet
  5. hvor er de fine, de græskar. Jeg vil kigge efter dem på Fanø.
    Øv for den migræne - god bedring.

    SvarSlet
  6. Uhh hvor er de bare flotte. Elsker efterårsfarver... Nåede ikke at få nogle lavet sidste år, så I år skal jeg igang. Måske jeg også skulle lave dem i en ulden udgave :-)
    Træls at hører med din medicin. Håber du finder ind i en rytme igen.

    SvarSlet
  7. Skal heller ikke til Fanø, mit helbred kan heller ikke klar det ;O(. Ønsker dig rigtig god bedring, de perioder er bare ikke sjove....det er slet ikke det man "gider" bruge sit liv på. Mange tanker og kram Helle

    SvarSlet
  8. Super flotte græskar ... lavede selv en portion sidste år, og skal have lavet et par stykke mere i år, da jeg forærede væk sidst :)

    SvarSlet
  9. Tak for opskriften - har lige lavet nogle stykker :) De er altså super fine.

    SvarSlet