lørdag den 12. oktober 2013

Tre efterårs-ideer...

...med agern,
som jeg har lyst til at lave i dag
(læs; overspringshandlingstrang ;D)

Billederne må I klikke jer frem til via links, da jeg ikke har spurgt om tilladelse til at låne dem og jo ikke vil træde nogen over tæerne, men ideerne er værd at tjekke ud :-)

( det kunne være mit bud på oktober-retro-udfordringen...
tahdahh to fluer med et smæk ;D)

(også selv om jeg ikke er til alt for meget glitter, 
men måske naboens datter ville synes, at det er sjovt,
så denne idé må vist vente lidt)

(det ser så fint ud på billedet 
og kunne være en fin værtinde-gave til min mor, 
der snart har fødselsdag)

På mit "Fall decoration-board" på Pinterest er der flere små-ideer, som jeg også kunne tænke mig at lege med. MEN dagen i dag, SKAL fyldes med: 

- let rengøring, 
- tøjvask (sønnen kommer hjem fra efterskole), 

(er opdraget med pligter først, dernæst fornøjelse)

- mønsterskrivning, 
- julehækling, 

- varm kakao og boller (dét skal der være tid til)
- et lille hvil inden der skal festes til en 2x50 års fødselsdag.


Ønsker alle derude i Blogville 
en rigtig god weekend

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde idéer. Vi har lige været ude i forgårs og samle en masse agern. Så jeg manglede inspiration til alle de hatte og nødder der ligger.

    Må lige ind på Pinterest og se hvad du ellers har af idéer.

    God weekend :)

    SvarSlet
  2. Du må selv have en rigtig dejlig weekend :0)

    SvarSlet
  3. Det er fine ideer. Vi har ikke lavet den med stof men de andre har vi prøvet og faktisk lavede vi både dem med farver og dem med glimmer længe inden de florerer allevegne. Jeg synes bare at de gør det en smule besværligt i DIYen med farver. Vi har bare malet uden at gøre alt muligt først og det er gået rigtigt fint.

    Hav en dejlig weekend.

    SvarSlet
  4. Rigtig god weekend til dig Lene ;O)

    SvarSlet
  5. Ønsker dig en skøn week-end. Håber du nåede lidt af alle dine planer for lørdagen.
    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Hej Lene -sikke nogle rigtig søde og enkelt ider du har fundet ,de er jo lige til at lave og ligge og pynte i et fød med lys,til at hygge ved .go fornøgelse med alle dine ting, håber du når det hele, forsat go wee´gent. mvh Karin PR

    SvarSlet