fredag den 8. november 2013

Opsamling på det forsømte

....nemlig månedens retro-favorit
(igen lykkedes det mig at komme bagud...æv osse)


Oktober blev forsømt og jeg har valgt at vise et ældre projekt med retro-stof; en skitsebog beklædt med retrostof, hvis farver minder om himlens farver sent på eftermiddagen.

Det meste af dagen i dag er gået med at køre til og fra læge med sønnen.....OG spise en hyggelig frokost sammen. Hold nu op hvor var jeg bare glad for at se drengen....har heller ikke set ham i hele 3 uger! Vi fik en hyggelig snak og da jeg afleverede ham igen, kunne jeg ikke lade være med at smile fra øre til øre.....han er skisme en sjov dreng.......men kors i skuret hvor han roder ;D 
På tirsdag er der svar på blodprøverne, men jeg har fået mere ro på, efter at ha' set drengen :-)

2 kommentarer:

  1. Kender godt det med at komme bag ud. Her er dt en prøvelse bare at følge med hos jer andre. Dejligt at du fik set sønnen.

    SvarSlet
  2. Det kan man også godt hører på din skrift, at du er glad. Dejligt at I havde en super god tid sammen til trods for læge kontrol.
    Er det bestillingsarbejde til en anden blogger ? Men ellers er det rigtig fint retro stof du har brugt. Jeg har nemlig en Ipad cover i samme type stof. Gave fra dig, da vi var til blogtræf sammen.

    Kh. Lis

    SvarSlet