torsdag den 5. december 2013

Små bestik-sokker...

....hækles til julebordet.


På Pinterest har jeg set denne ide i en strikket udgave, men jeg strikker ikke, så en hæklet udgave måtte jo kreeres ;)

Jeg hækler lidt på forskellige jule-udtryk :) og glæder mig til at se hvor mange jeg kan nå at hækle til på søndag, hvor der er gratis workshop hos Tante Grøn :) 


Håber at jeg også når at hækle til vores julebord :).

Her til formiddag skal jeg dog først til julefrokost, men i eftermiddag skal der hygges og hækles, mens stormen får lov at rase udenfor. Pas godt på jer selv derude i dag.

20 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine Lene! Hvis jeg nu startede nu, blev jeg måske færdig til det et år bliver min tur til at holde jul..

    SvarSlet
  2. Kæft hvor er de søde Lene!!!!
    Total god ide

    SvarSlet
  3. Er det mon de samme vi har set :o)
    Jeg er igang med at strikke små sokker til julebordet - indtil videre har jeg 14 stykker. Mangler lige et par stykker mere, så alle kan få lunt bestik.

    SvarSlet
  4. Ej sådan, havde set dem, men ærligt gad ikke strikke dem, selv om jeg godt kan.. Du har jo ret, må i gang med hæklenålen, når jeg har fundet noget garn :)

    SvarSlet
  5. Åh, de er søde - må også kunne hænge på en grankvist :)

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med dem - jeg håber jeg en dag lærer at hækle.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  7. Kære Lene ....... hvor er de bare søde - fint håndværk :-).
    Har desværre ikke mulighed for at deltage hos Tante Grøn ......
    måske kommer der opskrift på et tidspunkt ?? :-)

    Kh
    Sine/Vejle

    SvarSlet
  8. De er så SØDE, dem vil jeg også hækle (til næste år :-)))

    SvarSlet
  9. Ihhh hvor er de fine... Får da helt lyst til at få en ny tradition indført i min lille familie... Mon du vil dele en opskrift?? Indenfor et par dage helst så jeg kan nå i mål med antallet vi er juleaften, inden den store aften🙏.Kærligst Kamilla

    SvarSlet
  10. Hvor er de sokker søde :o)

    SvarSlet
  11. De er godt nok fine! De vil pynte på et julebord!

    SvarSlet
  12. Nøj, de er kære- Må se om jeg kan lure dig kunsten efter ved at kigge godt på billederne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten. Opskriften kommer på bloggen på mandag :)

      Slet
  13. Den er bare blevet så fin den lille sok - rigtig god ide
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  14. Glædelig juletid:-)
    Hvor er det bare en sød idé med sådan en bestik sok. Den er super fin:-)
    Jeg elsker alt det kreative.

    Mary-Liz
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  15. uuuh de er fine ... vil glæde mig til opskriften :)
    go weekend

    SvarSlet
  16. Sjov ide at bruge til bestikket, som jo ofte bare bliver klasket ved siden af tallerkenen.

    Men puha.. fornemmer allerede, at du skal lave mange? Speed-hækler?! :-)

    SvarSlet
  17. Ej de er mega søde dem gad jeg godt lave

    SvarSlet