fredag den 10. januar 2014

Hvad har du der?

...eller også siger Bassen; 
"kom nu med og giv mig godbider, 
kan du ikke se jeg er så hulkindet?"

han sidder på kreabordet, det eneste bord han må være på 

Mellem jul og nytår brugte jeg mine coop-point (de skulle bruges inden årets udgang) og fik mange fine ting. Blandt disse ting, var der et kamera....ikke et specielt godt kamera, men kvaliteten på dagens blog-billede, skyldes nok ikke lige kameraet, men at jeg sad en december-mørk morgen og fiflede med at få liv i kameraet og knipsede dette første billede ;D.

Jeg tror at kameraet er udmærket og jeg glæder mig til rigtig at komme i gang med at blogge sådan rigtigt igen. Lige pt. har det været sådan lidt sløvt med bloggeriet.....det er den der ipad ;D og instagram ;D.

I dag skal der gøres rent, så weekenden kan nydes ekstra meget.....og på søndag fylder jeg år og så er det jo egentligt meget rart med et rent hjem ikke? ;D

Ha' en god weekend.

3 kommentarer:

  1. God weekend Lene, og håber så den søde kat for en godbid ;O)))
    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Bliver også tit nedstirret på den måde..!

    Godt du fik brugt dine point :-))

    SvarSlet
  3. Ja, Luna hun er altså også MEGET glad for at ligge på sybordet og holde lidt øje med det hele :-)
    Kh Christina

    SvarSlet