mandag den 6. januar 2014

Venter du på mail fra mig?

Hvis ja,
så prøv at skrive til mig igen.

Jeg har lidt problemer med mailen.

OG hvis du har skrevet en kommentar på bloggen her med ønske om at jeg skal svare dig på mail, skal du sende mig en mail (det er nemmere). Jeg har forsøgt at besvare et par stykker og får hele tiden mail retur?


Blot et lille mandags-ønske her i regnvejret :) inden jeg skal ud på landevejen.....sønnen har glemt dyne og skoletaske herhjemme.....argghhhh hvor har jeg lyst til at lade ham lide og lære! MEN med influenza i familierækkerne og en meget træt dreng, er jeg ikke frisk på at friste skæbnen og lade ham blive syg pga. manglende dyne....og en skole-ski-turen er lige om hjørnet, så ingen syg dreng, please. Og ja skoletasken er jo også svær at undvære. Hmmmm danm mor er gal i skralden her til morgen, men heldigvis er der ikke langt til efterskolen og jeg kan få handlet billigt ind på hjemvejen, sååååååå



1 kommentar:

  1. Ja, ja børn i alle aldre giver mange "glæder"... tro mig jeg har 4 stk fra 21-40 år...

    SvarSlet