torsdag den 9. april 2015

Erindringsforskydning....

....er et fænomonalt sjovt og godt ord ;-)

Jep jeg har set Carsten og Annie på fri fod ;-)

Jeg følger med i serien om Carsten Ree og skraldgriner af de lighedspunkter der er mellem manden min og Carsten Ree......desværre er min mand ikke i samme pengestærke kaliber som denne C.R ;-)

Altså jeg er gift med jordens dejligste mand, der viser rettidig omhu med sine penge og det er jo meget godt, eftersom jeg ikke har meget styr på penge.....bortset fra, at jeg selvfølgelig er godt bekendt med at bruge dem ;-D Ligheden mellem manden min og denne Ree kan beskrives meget godt med eksemplet: min mand river et stykke køkkenrulle over på midten og så deler vi den, for det er jo ikke nødvendigt med et helt stykke???? Jeg er færdig af grin og har spurgt manden om han egentlig er klar over, at sådan et stykke køkkenrulle består af flere lag....gad vide om hvor lidt køkkenrulle jeg tilbydes fremover? :-D :-D 

Tilbage til realityprogrammet....

I sidste afsnit brugte C.R udtrykket "erindringsforskydning" og det ord fangede jeg straks og tænker, at det ord vil jeg bruge fremover, når jeg har glemt noget......så lyder det knapt så slemt ikke?

Og hvorfor så et indlæg om et realityprogram? Jo fordi jeg stadig ikke er klar til at vende tilbage til virkeligheden....lad mig nu bare blive i min boble ;-) Jeg snupper lige resten af denne uge i fortrænings-mode.
Weekenden er lige om hjørnet og solen skinner....


3 kommentarer:

  1. Haha, saa kan man jo haabe at hele denne forfaerdelige affaire en gang bliver til en slags erindringsforskydning. Fedt udtryk. Jeg kan desvaerre ikke se programmet da jeg ikke har dansk fjernsyn, men kan heldigvis stadig se det komiske i det (ordet).

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Det er efterhånden mange år siden, jeg lærte et nyt begreb: vertikal erindringsforskydning som alternativ til lodret løgn :-) Men dejligt, at det giver plads til et ekstra smil - dem kan vi aldrig få for mange af.

    mange hilsner Susanne K, Middelfart

    SvarSlet